Politika kvality

Mezi naše hlavní cíle patří:
  • NABÍZET ZÁKAZNÍKŮM A OBCHODNÍM PARTNERŮM KVALITNÍ SLUŽBY V OBLASTI ZABEZPEČOVÁNÍ SPRÁVY A ÚDRŽBY NEMOVITOSTÍ
  • POSKYTOVAT VYSOCE PROFESIONÁLNÍ SLUŽBY V RELITNÍ ČINNOSTI
  • POSKYTOVAT VEŠKERÉ NABÍZENÉ SLUŽBY K MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA
  • NABÍZENÉ SLUŽBY ZABEZPEČOVAT KOMPLEXNĚ
    (S PROVÁDĚNÍM SOUVISEJÍCÍCH FINANČNÍCH SLUŽEB, PŘEVODŮ, SLEDOVÁNÍM PERIODICKÝCH REVIZNÍCH PRACÍ, APOD.)
  • UDRŽOVAT PORTFOLIO DODAVATELŮ DÍLČÍCH ČINNOSTÍ NA VYSOKÉ PROFESNÍ ÚROVNI.

K podpoře výše uvedeným cílům se zavazujeme:

  • politiku kvality ročně přezkoumávat a upřesňovat do vykonatelných cílů
  • vytvářet podmínky ke splnění těchto cílů
  • cíle k naplnění strategie pravidelně kontrolovat a vyhodnocovat
  • v případě neplnění cílů vyvozovat opatření
  • plánovat nezbytné zdroje nutné pro plnění cílů
  • zvyšovat kvalifikaci
  • trvale zlepšovat efektivnost všech částí systému řízení kvality
  • dodržovat platná legislativní a jiná ustanovení.
<